To the Woods
فیلم به جنگل ها
شبی تابستانی، در خانه ای قرمز با پنجره های آبی که در کنار جنگل قرار دارد. صدای رودخانه را از اتاق می شنویم که خواهر، چهار ساله، برادر، ده ساله را بیدار می کند. زیرا او تصمیم گرفته است: امشب آنها به شنا خواهند رفت. از طریق پنجره باز، دو کودک به تاریکی می لغزند. آنها بین گل ها، خارها، درختان عبور می کنند... و سرانجام به آب می رسند، انعکاس ستاره ها، دو بدن آنها در آرامش. اما در دوردست طوفان در حال غرش است. زمان بازگشت فرا رسیده است. برادر و خواهر دست در دست هم می روند. ناگهان، برادر ناپدید می شود. خواهر او را دنبال می کند، از نفس می افتد، دور خود می چرخد، ناامید می شود. آیا این یک بازی قایم موشک است؟ یک ترفند از جنگل؟ یا آیا این حافظه اوست که سال ها بعد، شوخی بی رحمانه ای با او می کند؟