The smartphone-less man
فیلم مرد بدون گوشی هوشمند
در جهانی که همه به صفحه نمایش خود چسبیدهاند، فیلمساز میلو ژِورز گروه نادری را دنبال میکند: افراد بدون گوشی هوشمند. چه چیز را از دست میدهند، چه چیز به دست میآورند و چگونه زندگی خارج از اینترنت را پیش میبرند؟ ژِورز عادات، چالشها و مزایای آنها را بررسی میکند. از طریق گفتوگوهای صمیمی و مشاهدات دقیق، ما به پرسش درستی از عادتهای دیجیتال خود برمیخوریم. آیا زندگی بدون گوشی هوشمند هنوز امکانپذیر است؟ و اگر هست، چه شکلی دارد؟